Dovolenka od 15.7.2024 do 28.7.2024. Zásielky budú vybavené s oneskorením. V nutnom prípade využite e-mailový kontakt.
11.07.2024 Autoconnect.sk
Dovolenka od 15.7.2024 do 28.7.2024. Zásielky budú vybavené s oneskorením. V nutnom prípade využite e-mailový kontakt.
11.07.2024 Autoconnect.sk
Navýšenie tlaku oleja 3.0TDI 2015+
Pre bližšie info nás neváhajte kontaktovať. Neustále pracujeme a vylepšujeme riešenia.
06.12.2023 Autoconnect.sk
Do ponuky pridávame nové overené riešenia pre deaktiváciu imobilizerov, AdBlue systémov a iné.
Pre bližšie info nás neváhajte kontaktovať. Neustále pracujeme a vylepšujeme riešenia.
20.11.2023 Autoconnect.sk
Pripravujeme online rezervačný systém a nový dizajn webstránky s novými funkciami :)
05.04.2023 Autoconnect.sk
THINKDIAG Diagzone V2 Pro + TABLET + 2-ročný update v cene
28.03.2023
Aktualizácia univerzálnej diagnostiky Autocomm-HQ, VCI CARS na verziu 2020.23
Všetky predávané diagnostické zariadenia Autocomm HQ a VCI na našom e-shope sú s verziou 2020.23
Nové v zozname:
- Škoda Octavia IV,
- Mercedes Benz triedy A / B / C / E a ďalšie po rok 2018+
- VW Passat VIII 2018+
- Hyundai modely i20 2018+
- Podporuje funkcie resetu servisného intervalu pre voztidla Citroen Jumper / Peugeot Boxer 3 2020 Delphi DCM6.2
- A mnoho ďalšieho
Možnosť aktualizovať diagnostické zariadenia Autocomm HQ, VCI, DSXXX, Delphi pracujúce na nižších verziách na verziu 2016.00
Ponúka platí aj pre brandované značky zakúpene mimo našej ponuky.
viac tu
25.11.2021
Ako aktivovať, obnoviť alebo zmeniť TPMS systém na vozidlách VW Golf ( platí aj pre koncern Škoda / Seat a pod.)
14.6.2016
15.06.2013
Počas jazdy riadiaca jednotka airbagu vyhodnocuje aktuálne údaje z nárazového snímača a súčasne sleduje ďalšie veličiny ako sú rýchlosť vozidla, otáčky motora, poloha plynového pedálu a pod. Ak dôjde k nárazu vozidla, riadiaca jednotka okamžité reaguje. V zlomku sekundy(ms) jednotka vyšle príkazy do systému, vypne motor, zablokuje ručičku ukazovateľa rýchlosti vozidla, uloží sledovane hodnoty a vyšle pokyn na odpálenie pasívnej ochrany (vzduchové vankúše, zaseknutie bezpečnostných pásov).
Po náraze sa v jednotke airbagu uložia údaje o nehode tzv. "crash data" a jednotka sa stáva nefunkčná pre ďalšie použitie.
Výrobca, systém airbag nastavil tak, že po uložený nárazových údajov sa jednotka zablokuje a je nutne ju vymeniť za novu.
Po následnej oprave vozidla je potrebné povymieňať poškodené časti ako odpálené airbagy, predpínače pasov, snímače a k tomu je nutne vymeniť aj riadiacu jednotku za novu. Avšak riadiaca jednotka je zvyčajne najvyššia cenová položka pri výmene. Po výmene je nutne jednotku ešte správne nakódovať do systému. Čím sa komplikuje a predražuje celková oprava vozidla.
Diagnostickým nástrojom viete vymazať jednoduché chybové kódy uložené v pamäti jednotky, avšak nárazové data nie je možné vymazať ani vyresetovať.
Takéto jednotky airbagu po náraze vieme reaktivovať a vrátiť do pôvodného stavu pred nárazom. Teda jednotku netreba zamieňať za novú a odpadá potreba kódovania jednotky do systému.
Týmto ušetríte peniaze za opravu vozidla keďže cena reaktivácie predstavuje zlomok ceny novej jednotky.
Prejavy funkčného systému:
- kontrolka na prístrojovke zasvieti pri zapaľovaní a po chvíli zhasne (vlastná kontrola systému)
- v pamäti jednotky airbagu nie sú uložené žiadne chybové kódy
Prejavy blokovanej jednotky:
- signalizačná kontrolka na prístrojovke svieti, bliká alebo nezasvieti vôbec
- trvalo uložené chybové kódy v pamäti RJ ako CRASH DATA STORED, ECU ERROR, DTC 65535 a pod.
- riadiacu jednotku nie je možné načítať cez OBD (nenakódovaná jednotka v systéme)
Príčiny blokovania riadiacej jednotky airbagu:
- Nehoda, náraz vozidla
- Chyba spôsobená výkyvom napätia (napäťová špička, vonkajšie alebo vnútorné elektromagnetické vplyvy)
Špekulatívne praktiky z praxe:
-jednotku zamenia za inú z použitého vozidla (identická jednotka môže obsahovať rozdielnu softwarovú verziu a v systéme nebude pracovať korektne)
-blokovanú jednotku ponechajú a odstania len signalizáciu poruchy (bezpečnostný systém nefunkčný!!)
19.04.2013